SČ: romantické knihy

Keďže je máj lásky čas a Val sa rozhodla spraviť spoločné čítanie romantických kníh, neodolala som a pridala sa k nej a ďalším dievčatám. Okrem prečítaných kníh som získala aj nové kamarátky, z čoho sa nesmierne teším ^͜^.

Pôvodne som za tie štyri májové týždne chcela prečítať každý týždeň jednu knihu, ale s tým mojim príšerne rýchlym čítaním to proste nešlo tak ako som chcela, bohužiaľ.

1.TÝŽDEŇ

Ako prvú som si zvolila knižku zo štafety od autorky Simony Roškovej. Najprv sa mi celkom darilo čítať po troškách, ale v piatok som proste dorazila celú knihu. Recenziu nájdete TU

2. TÝŽDEŇ

Mojou druhou knižkou bola toľko vychvaľovaná Kaviareň v Kodani, ktorú som mala doma už pár týždňov, ale nebol na ňu veľmi čas. Stačili štyri dni, príbeh bol za mnou a musím povedať, že chvála, ktorú som k tejto knižke počula bola opodstatnená. Jednoducho a oddychovo napísané, s kopu milých, humorných, nahnevaných, ale aj trápnych situácii. Ak chcete oddychové čítanie, tak toto je rozhodne to pravé. Kaviareň čítala aj moja mamina a ona je skutočne náročným čitateľom, no tento príbeh ju chytil rovnako ako mňa.

Druhou knihou, ktorú som si vybrala do spoločného čítanie bola kniha Hľadám Rómea, ktorú už mám doma dlho. Podľa anotácie to vyzeralo celkom sľubne, no po päťdesiatich stranách som sa začala búchať o hlavu. 

3. TÝŽDEŇ

Dočítala som knihu Hľadám Rómea, ktorá mi popravde veľmi nesadla. Úprimne, dej sa dal predvídať, hlavné postavy sa takmer stále správali ako trúby a zakaždým som ich mala chuť strieskať poriadne veľkou panvicou. A nie, nie som veľmi násilnícka, pri tejto knihe by to asi spravilo dosť ľudí.

Po dočítaní tejto menšej katastrofy som v čítačke vylovila knižku od Colleen Hoover Bez naděje. Eeee, začiatok ma dosť odradil, no dala som tomu šancu, nakoľko je táto autorka pomerne dosť vychvaľovaná. A neľutujem, že som knižku čítala ďalej.

4. TÝŽDEŇ

Bez naděje som síce dočítala až v poslednom týždni, ale počas celého príbehu som netrpezlivo čakala na rozuzlenie celej motanice. A to bolo teda niečo.

Mojou ďalšou voľbou bola kniha Slová v hlbinách, stále čerstvá novinka z vydavateľstva Zelený kocúr. Týchto dvestošesťdesiat strán som zhltla v priebehu jedného dňa. Táto YA knižka je skutočne milá a zábavná, plná krásnych myšlienok a hlavne kníh. Úplná pochúťka pre každého knihomoľa ^͜^.

Pekáreň v Brooklyne je voľným pokračovaním Kaviarne v Kodani. Aj tento príbeh bol milý, vtipný a hlavne romantický, avšak Kaviareň sa mi páčila omnoho viac a mám pocit, že ju ďalšie príbehy z tejto série neprekonajú.

Poslednou knihou, ktorú som stihla prečítať v máji, bol Anjel zo série Rodení hriešnici. Musím povedať, že táto druhá časť sa mi páčila o kúsok viac ako Siréna, aspoň teda v niektorých momentoch.

 

Musím povedať, že toto spoločné čítanie romantických kníh bolo super, hlavne kvôli dievčatám/ženám, ktoré som spoznala ˂3.

Osem romantických kníh, plus ešte nejakých pár mimo tohto žánru. To je celkom úspech a ja som so sebou celkom spokojná.

Aké romantické knihy ste v máji prečítali vy? Rada sa inšpirujem, dajte vedieť v komentároch ^͜^. 

Komentáre