Princ

Princ - Tiffany Reisz

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Na tretí diel som sa neskutočne tešila. Ako prvá ma zaujala obálka, kone som mala odmalička rada totiž ^͜^. A k tomu ešte aj polonahý chlap? Skvelá kombinácia ˃͜˂. Aj pri tejto knihe som akosi podľa názvu predpokladala, že bude hlavne o Nore a Wesovi, ale opäť som sa prerátala :D. Dominantnou postavou bol Søren, presne tak ako to dokáže len on.

Dej sa tento raz odohrával v troch linkách: minulosti a súčasnosti Sørena a Kinga a súčasnosti Nory a Wesa. Priznávam, že ma to trochu aj vyčerpávalo, osobne by som radšej viac uvítala Noru a Wesa. Na druhej strane chápem, že pre príbeh bolo dôležité poznať  Sørenovu minulosť.

Autorka si opäť pripravila slušnú zbierku prekvapení a rôznych dejových zvratov. Pri niektorých scénach som len otvárala pusu od úžasu. Našla som však aj scény, ktoré ma skutočne dojali. Asi nebude tajomstvom, že to boli hlavne scény medzi mojou obľúbenou dvojicou, Norou a Wesom. Najviac ma však dojali dve scény. Tou prvou je moment kedy sa narodilo žriebätko a kobyla vpodstate odmietla vstať. Nora sa spýtala Wesleyho či aj pri koňoch platí, že matka si ochraňuje svoje mladé. Po jeho kladnej odpovedi ostalo chvíľu ticho a potom sa ozval plač. Nora totiž to maličké plesla bičom aby donútila matku sa dvihnúť. Najprv sa mi chcelo plakať, bola som zdesená, že ublížila tomu maličkému. Potom som však k Nore pocítila istú dávku obdivu, pretože zachránila matku od smrti. Tiež ma potešila Norina neskoršia reakcia na celú situáciu keď osamela s Wesom. Prišlo jej totiž zle, kvôli tomu, že ublížila malému bezbrannému tvorovi. A toto sa mi páči. Napriek tomu, že sa Nora hrá na tvrdú ženu, má city, ktoré dokáže aj prejaviť. 

Druhú scénu vám prezrádzať nebudem, pretože ide o jeden z kľúčových momentov v príbehu. V jednej chvíli mi táto scéna vyrazila dych od radosti a chvíľu nato mi takmer spôsobila infarkt. Ak ste čítali, asi sa dovtípite o ktorej scéne hovorím.

Úprimne dúfam, že pokračovanie bude čoskoro, pretože koniec ostal otvorený a ja mám kopu otázok, ktoré si celkom nutne vyžadujú odpovede.

Princ odo mňa dostáva 7 z 10 bodov.

Ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za knižku ^͜^. 

Komentáre