Stalo sa v lete

Stalo sa v lete - Tessa Bailey

Tessa Bailey je autorka žijúca na Long Islande a túži len po troch veciach: písať horúce a nezabudnuteľné romance, byť dobrou matkou a dostať sa do poroty súťaže o pečení. Vyšlo jej už niekoľko sérii, no na slovenské knižné pulty sa dostala v preklade minulé leto. Stalo sa v lete (Pandora) je romantická, humorná a hlavne nenáročná kniha.

Piper je z bohatej rodiny a peniaze s luxusom a kopec novinárov za zadkom sú jej bežným životom. Avšak pozlátko a realita sú dve od seba skutočne veľmi vzdialené. Stačí jeden prešľap a Piper pomerne rýchlo zotiera pozlátko a ocitá sa v krutej realite. Spoločne so sestrou odchádza do Westportu, odkiaľ pochádzal jej biologický otec, aby sa dostala bližšie ku koreňom. Piper má totiž ukázať, že sa dokáže o seba postarať aj sama s obmedzenou podporou rodiny a je rozhodnutá potvrdiť to.

Na Piper mi šlo veľmi ťažko uveriť, že má nejaké logické uvažovanie. Už po prvých stranách mi takmer vypadli oči pri tom ako sa správala a vnímala samú seba. Samozrejme po príchode do Westportu sa začne meniť a asi nikoho neprekvapí, že na konci príbehu je z nej úplne iný človek. Beriem však, že to má byť oddychový príbeh a tak to treba aj brať :D.

Ako protiváha k trochu hlúpučkej Piper tu je Brendan, kapitán rybárskej lode, ktorý má svoje pravidlá a presne zaužívané rituály. Piper mu pripadá neschopná prežitia na mieste ako je Westport a sčasti má aj pravdu. Hoci to je náročné, čas ktorý Brendan strávi s Piper mu ukáže, že nie je všetko také ako sa mu zdalo spočiatku. Obaja bojujú sami za seba, sú totiž veci s ktorými sa musia vyrovnať. Príťažlivosť medzi nimi skutočne iskrí a my máme možnosť sledovať ich vzájomné pôsobenie :D.

V príbehu je kopa humorných ale aj vážnych momentov. Humorných je samozrejme viac :D. Tiež nesmiem zabudnúť na romantiku, ale aj priateľstvá, prácu a odhaľovanie minulosti.

Napriek tomu, že sa jedná o romantickú a letnú oddychovku, mi prišla Piper ako postava až príliš nereálna. Z hlúpučkej a naivnej na relatívne rozumnú ako mávnutím čarovného prútika mi to skrátka nešlo. Avšak aj napriek tomu ma čítanie bavilo, zasmiala som sa a oddýchla si.

Stalo sa v lete odo mňa dostáva 7,5 boda z 10. Úprimne som zvedavá na druhú knihu o sestrách Bellingerových.

Ďakujem vydavateľstvu Pandora za možnosť prečítať si knižku ^͜^. 

Komentáre