Ukryté vo hviezdach

Ukryté vo hviezdach - Melanie Dobson

Ukryté vo hviezdach je zaujímavý príbeh, ktorý ma zaujal hlavne svojou anotáciou a aj z toho dôvodu som po nej siahla. 

(anotácia z http://bit.ly/2oCtBWO )

Tento historicko-súčasný romantický príbeh prepája minulosť a súčasnosť vďaka dvom knihám, ktoré v sebe ukrývajú starý príbeh. A práve ten skúma mladá Callie, ktorá sa pokúša jeden z detských kníh vrátiť majiteľovi alebo niekomu z rodiny.

Musím povedať, že Callie je ako postava skutočne sympatická, hoci nevychádza so svojej komfortnej zóny. Kontakt so svetom má len vďaka svojmu blogu, kde uverejňuje rôzne zaujímavé články o knihách a ich autoroch. Skutočne čarovné je na Callie to, že každú sobotu sa mení na Čarovnú rozprávkarku s pelerínou a špeciálnymi ponožkami a číta deťom príbehy.

A práve jedna detská knižka, ktorú dostane ako darček na narodeniny, ju prepojí s minulosťou a s Annikou. Annikin príbeh sa totiž odohráva pred druhou svetovou vojnou v Rakúsku. Callie pátra po Annike alebo jej rodine, aby mohla odovzdať knižku späť do rodiny. Vďaka zaujímavému a tajomnému zoznamu zapísanému medzi riadkami knihy, sa stretáva aj doktora Nemetha, ktorého rovnako ako ju, zaujíma tajomný zoznam.

Páčilo sa mi ako Callie kvôli túžbe dozvedieť sa o záhadnej Annike a jej príbehu viac, je ochotná vystúpiť zo svojej komfortnej zóny. Hoci musím priznať, že mi neprišla veľmi ako človek, ktorý by mal takýto problém, hlavne keď pravidelne čítala deťom rozprávky a boli tam aj ich rodičia. Toto vo mne trochu vyvolalo rozpor a zamýšľala som sa nad tým ako teda na mňa v skutočnosti Callie Randallová pôsobí. Akosi som sa dostala k záveru, že je trochu introvertnou postavou, ktorá má rada svoje známe prostredie a ďalej skrátka nejde. Aj preto možno nevnímala čítanie rozorávok v plnom kníhkupectve ako vystúpenie so svojej zóny komfortu. Tiež chápem, prečo pre ňu je už len predstava vycestovania niekam za hranice doslova desivá.

Rozmotanie príbehu bolo skutočne zaujímavé, nečakala som ho ani v najmenšom. Hlavne kvôli tomu, že počas čítania som si všímala náznaky, ktoré ma doviedli k mylným domnienkam, ktoré mi zakaždým po niekoľkých stranách boli vyvrátené.

Pri čítaní tohto príbehu som aj ja istým spôsobom vystúpila zo svojej komfortnej zóny, pretože takýto typ príbehu veľmi nevyhľadávam. Zároveň to bola pre mňa zmena, hlavne som spoznala novú autorku a zažila ďalší príbeh, ktorý ma obohatil o nové myšlienky. Knižku hodnotím 6 bodmi z 10 možných a zároveň chcem poďakovať vydavateľstvu i527.net, že mi poskytli recenzný výtlačok.

Táto recenzia bola napísaná vďaka službe www.storpic.com. Kniha, #KdeDobroVíťazí. 

https://www.storpic.com


Komentáre