Nevhodný návrh alebo ako uloviť nevestu v podaní Benedicta Bridgertona

Nevhodný návrh - Julia Quinn

Julia Quinn je americká autorka. Mnohí si ju v súčasnosti spájajú hlavne so série o Bridgertonovcoch, ktorí sa dočkali nového knižného vydania aj na Slovensku. Okrem tejto série má autorka na konte aj niekoľko ďalších sérii, ktoré si isto získajú svojich priaznivcov aj u nás.

Nevhodný návrh je treťou knihou zo série o súrodencoch Bridgertonovcoch a hľadaním šťastia. Tento raz sa stretávame s Benedictom a Sophie. Obidvaja si vás získajú, dokážu vás rozosmiať a niekedy si kvôli nich zaťukáte na čelo.

Hneď po niekoľkých stranách vám bude viac ako jasné, že tento príbeh pôjde po dráhe Popolušky v trochu inom šate. Avšak aj napriek tomu je Nevhodný návrh niečím viac ako len retellingom slávnej rozprávky. Benedict a Sophie si vás istým spôsobom omotajú okolo prsta a ukážu vám, že láske je skutočne jedno odkiaľ dve srdcia pochádzajú.

Z tejto dvojice Benedict a Sophie som sa veľmi nevedela rozhodnúť koho z nich mám radšej. V niektorých momentoch som sympatizovala alebo sa nezhodla z jedným z nich. Páčilo sa mi však ako sa Sophie postarala o Benedicta keď spoločne zmohli a on poriadne prechladol. 

Tieto dve postavy dokázali rozosmiať a samozrejme aj nahnevať takou rýchlosťou až to nebolo možné, hlavne im to však šlo perfektne medzi sebou :D. Vo vtipných scénach bola samozrejme majsterkou lady Bridgertonová, ktorá presne vedela kedy čo povedať :D.

Ako je už zvykom, aj v tejto časti sme sa stretli s ďalšími súrodencami tejto početnej rodiny. V správnych momentoch dodali tú správnu atmosféru celému príbehu a vy ste sa tak mohli zasmiať aj na súrodeneckých vzťahoch medzi Bridgerotnovcami.

Myslím, že je medzi nami mnoho fanúšikov tejto série, či už knižnej alebo seriálovej, a ja sa tiež s veľkou radosťou radím medzi nich ^͜^. Benedict a Sophie sú zaujímavým párom a hoci som im v niektorých chvíľach nie všetko verila, dosť som si ich obľúbila . Hlavne ich spôsob vzájomnej komunikácie a prispôsobilosti jeden druhému.

Priama cesta nie je vždy tá správna a ísť okľukov môže priniesť veľa zaujímavého a prospešného. V tejto knihe to tak bolo a asi prvý raz som za to aj skutočne vďačná.

Nevhodný návrh získava 8 bodov z 10. Ďakujem vydavateľstvu Pandora za možnosť prečítať si túto knižku ^͜^. 

Komentáre