Šťastie prichádza v intervaloch

Šťastie prichádza v intervaloch - Gabrielle Bernátová

Gabrielle Bernátová je autorka, ktorú som vám už predstavila. Prvý diel série, Mrcha (2021), priblížil život rodiny, predstavil postavy, ktoré si autorka pre čitateľa prichystala do ďalšej časti. Šťastie prichádza v intervaloch (2022) je druhým dielom série o Soranovcoch a opäť ponúka zaujímavý príbeh.

Sarah príde nielen o manžela, ale aj o dieťatko. Táto nepekná rana života je zloží na kolená, a to ešte zďaleka nie je všetko. Majetok a všetko po jej manželovi zdedí pre ňu cudzí muž. Dokonca aj ona samotná sa stáva dedičstvom. Možno sa niektorý z vás pri tomto pozastavia. Veď prečo by mal byť človek súčasťou dedičstva? Musím povedať, že to trošku prekvapilo. Počas čítania som však pochopila prečo to jej manžel takto spravil. Na záver som si povedala, že to je aj nakoniec dobre tak ako to vymyslel.

Oliver je kamarát zosnulého Viktora, manžela Sarah. Hoci neboli veľmi v kontakte, ich priateľstvo trvalo aj naďalej a Olivera Viktorova smrť veľmi zobrala. Vrátil sa a aj napriek nenávisti k Sarah sa o ňu staral. Ich vzťah je skutočne zaujímavý a veľmi napätý. Sarah sa po smrti manžela a nenarodeného dieťatka dostala do kómy a jej zdravotný stav sa po tejto nehode značne skomplikoval. Oliver na to veľmi neberie ohľad a svojou zložitou povahou trošku sťažuje situáciu.

Na scénu sa dostávajú Soranovci a celá ich rodina, ktorú sme mali možnosť spoznať v prvej knihe. Ich príchod situáciu zamotá ešte viac a ako je už pri autorke známe, dej zamotala tak, že ak ste aj skúšali hádať prečo to tak je, zlyháte. 

Musím povedať, že sa mi páčilo ako autorka prepojila prvú knihu s druhou. Myslím, že s niečím podobným som sa už stretla v inej knižnej sérii, ale v tomto prípade som niečo takéto nečakala. Prekvapilo ma to, ale na druhú stranu to bola pekná spojitisť.

Šťastie prichádza v intervaloch ponúka opäť pohľad do Soranovského klanu, tento raz však z iného uhla. Dozvedáme sa, že aj v nešťastí je možné nájsť šťastie, čo je podľa mňa jedna z dôležitých súčastí nášho života s mal by sa toho každý držať. Hoci teda nie vždy sa to aj dá.

Dávam 8 ž 10 bodov a som zvedavá čo ponúkne ďalšia časť tejto série. Ďakujem autorke za knižku ^͜^.

Komentáre