Svet sa zbláznil, keď nás dvoch dal dokopy

Svet sa zbláznil, keď nás dvoch dal dokopy - Denisa Hoffer

Svet sa zbláznil keď nás dvoch dal dokopy je knižka, ktorá si vás získa svojou ľahkosťou čítania. Vtipný romantický príbeh o bežných radostiach, starostiach a „ne“hľadaní lásky.

Naďa je mladá mamička-učiteľka, ktorá ľúbi svoju dcéru a aj svoju prácu. Všetko vyzerá byť fajn dokým sa nezmení riaditeľ a pre Naďu to začína byť poriadne peklo. Ako sa píše aj v anotácii, tento ich jemne nepriateľský stav sa zmení v niečo viac. Avšak aj napriek tomu medzi nimi ostávajú nevypovedané tajomstvá a Naďa netuší čo všetko ich ešte spája.

Popri čítaní som akosi nadobudla pocit, že knižka nebude riešiť žiadne silné témy, no musím povedať, že ma prekvapilo keď autorka v príbehu spomenula niečo, čo človekom isto zamáva. Treba jej však nechať, že to bolo spomenuté len okrajovo a práve vďaka tejto udalosti si mohol Klazár napraviť svoju povesť :D.

Naďu som si zamilovala hneď od začiatku, už len vďaka jej štýlu obliekania. Musím povedať, že mám slabosť pre hlavné hrdinky, ktoré majú elegantný spôsob obliekania ^͜^. A aj vďaka oblečeniu vzniklo v knihe medzi hlavnými postavami napätie a aj celkom humorné situácie :D. 

Čo je však v tejto knihe iné ako v ostatných romantických knihách? Pre mňa to bol asi hlavne vekový rozdiel medzi postavami, hoci musím povedať, že v poslednej dobe som čítala viac kníh, kde mali postavy medzi sebou väčší vekový rozdiel. Hneď však treba dodať, že mi to vôbec nevadilo, nakoľko je vek len číslo a myslím, že je dôležitejšie ako si sadnú postavy povahovo. A Naďa so Simonom si skutočne sadli :D.

Pri čítaní tejto knižky si prejdete celkom slušným počtom emócii. Spoločne s postavami sa zasmejete, ostanete zhrození a frustrovaní a možno budete nahnevaní. Autorka sa s postavami skutočne pohrala až som mala pocit, že sú postavy skutočné a dokonca som sa s nimi stretla aj naživo, až tak dobre boli napísané.

Svet sa zbláznil, keď nás dvoch dal dokopy je príbeh, ktorý si získa každú romantickú dušu a chytí vás tak, že nebudete chcieť knižku pustiť z rúk. Knižke dávam 9,5 boda z 10 a ďakujem autorke za knižku ^͜^.

Komentáre