Sedem listov z Paríža

Sedem listov z Paríža - Samantha Vérant

Sedem listov z Paríža je príbeh, ktorý sa stal a musím povedať, že je skutočne pekný ^͜^.

Samantha je postava pri ktorej sa poriadne zabavíte. Jej povaha sľubuje vtipno-trápne situácie, kopu problémov, smútku, radosti a hlavne lásky. Sam sa po rokoch konečne oslobodila z nefungujúceho manželstva a pri triedení svojich vecí narazila na sedem listov od Jean-Luca, ktoré dostala pred takmer dvadsiatimi rokmi. Po takom čase sa mu rozhodla konečne odpísať, čo ma, musím povedať, veľmi prekvapilo. Po rozume mi chodila otázka prečo neodpísala vtedy a len si listy odkladala. Avšak spôsob akým sa ospravedlnila bol skutočne pekný a originálny ^͜^.

Ich opätovné stretnutie bolo zo Samathinej strany plné obáv, no Jean-Luc ich podľa mňa veľmi rýchlo rozptýlil. Celkovo som mala pocit, že ich vzťah mal veľmi rýchly spád. Na druhú stranu však chápem, že si chceli vynahradiť tých dvadsať stratených rokov. 

Musím však priznať, že v niektorých momentoch som mala z niektorých rozhovorov pocit akoby boli silené a málinko prestrelené cez hranice. To bolo však minimálne, všetky ostatné rozhovory a situácie som si užila a neskutočne som sa nasmiala. 

Sedem listov z Paríža je neskutočne romantická jednohubka, ktorá má správne francúzsku atmosféru a zamiluje si ju každý jeden romantik. Samantha aj Jean-Luca si obľúbite a ich príbeh lásky si vás získa svojou nezvyčajnosťou.

Počas čítania sa v knižke objaví aj niekoľko krásnych myšlienok. Málinko ma mrzelo, že nie všetko čo bolo vo francúzštine bolo aj preložené a ja som si musela domýšľať čo to asi bude. Myslím, že je vhodné spomenúť, že práve s francúzštinou mala Sam trochu problémy a vznikali tak skutočne skvostné situácie :D. 

Celkovo by som Sedem listov z Paríža označila za príjemnú oddychovku, ktorú by som odporučila hlavne milovníkom Paríža a všetkého francúzskeho. Dávam 7,5 boda z 10 a @minuska_knihy_tvorba za možnosť zúčastniť sa štafety.

Komentáre