Môj hriech je láska k tebe

Môj hriech je láska k tebe - Veronika Farkašová

Môj hriech je láska k tebe si u mňa v knižnici získala svoje čestné miesto ešte prv ako som si ju prečítala. Po prečítaní musím povedať, že toto miesto je zaslúžené.

Alexandra a Michal sú postavy, ktoré si vás získajú. Ona je sladká a nevinná a on si zas vytrpel mnoho zlého a je to na ňom vidieť. Lex možno niekomu príde naivná a hlupučká, no je to celkom pochopiteľné. Nič tragické sa v jej živote nestalo, v každom vidí len to dobré a verí, že zlo do života nepatrí. Vďaka Mišovi si však dáva dole pomyselné ružové okuliare a zisťuje, že realita je niekde úplne inde.

Okrem romantickej linky sa pri čítaní jemne pustíte do hľadania odpovedí a rozuzlenia udalostí, ktoré ovplyvnili hneď niekoľko životov. Na povrch vypláva rovno niekoľko tajomstiev, no práve vďaka nim si k sebe nachádza cestu láska s pochopením a odpustením.

Autorka ponúka pohľad aj späť do minulosti a popri čítaní si môžete spájať súvislosti a postaviť si tak skladačku k odhaleniu temnej minulosti, ktorá ničí hlavných hrdinov aj v súčasnosti.

Z vedľajších postáv si isto obľúbite Marínu, Mišovu mladšiu sestru, ktorá má skutočne nevymáchanú pusu a trefne pomenúva ľudí aj veci okolo seba :D. Scény, kde sa zjaví Marína sú plné smiechu aj v situáciách kedy by ste ich možno nečakali, no práve to dodáva tým momentom niečo viac. 

Jednou z najvtipnejších scén je tá, kde Lex poriadne nechá Miša vytrápiť sa s kôprovou omáčkou. A on ju jedol! Tomu sa skutočne hovorí láska a pocit viny :D. A že Mišo mal toho teda na rováši dosť.

Nakoľko je toto autorkina prvotina, musím povedať, že sa náramne vydarila ^͜^. Jediné čo ma pri jej čítaní pohnevalo, bol ten neskutočne mäkký chrbát, knižka sa mi takmer permanentne zatvárala :D. Nepodstatný detail ale.

Rozuzlenie isto každého prekvapí, treba nechať, že to autorka pekne zaobalila a až ku koncu začalo všetko do seba perfektne zapadať.

Môj hriech je láska k tebe odo mňa získava 9,5 boda z 10. Ďakujem autorke za knižku ^͜^.

Komentáre