Existuje elixír na lásku?

Elixír na lásku - Kim Martinová

Knižku som ešte dávnejšie videla takmer všade, neustále mi ju ukazoval goodreads, instagram a o reklamách ani nehovorím. Vtedy som sa k nej však nedostala. To sa mi podarilo až teraz vďaka Kami z @o_knihach_s_cami, ktorá usporiadala štafetu, za čo jej veľmi pekne ďakujem ^͜^.

Tak klasicky som si opäť neprečítala anotáciu, čiže som očakávala iba romantiku. Aspoň teda podľa názvu. Istým spôsobom som ju aj dostala, okrem toho ma však prekvapili aj prvky fantasy. A to teda bolo niečo iné. Nadprirodzené schopnosti boli zaujímavé, no miestami mi prišlo, že mohli byť kúsok viac rozvedené. Asi najviac ma zaujala Willova schopnosť. Kebyže si môžem vybrať zo schopností, ktoré sa objavili v knihe, volila by som práve Willovu. Yasmin bola totiž namyslenou pubertiačkou so schopnosťou liezť druhým do hlavy. A kvalitne to aj zneužívala. Musím povedať, že Yasmin som veľmi v láske nemala, hlavne kvôli tomu jej správaniu. Avšak to nič nemenilo na tom, že bol príbeh veľmi čítavý a ja som ho „zhltla“ za jeden deň.

Z hlavných postáv som si asi najviac obľúbila práve Willa a hoci aj on mal svoje chyby, prišiel mi viac rozumnejší ako Yasmin. Will bol síce naviazaný na svoju prvú lásku, no hlavne vďaka Yasmin si uvedomil aká je realita.

Yasmin je zas priveľmi impulzívna, namyslená, sebestredná a svoju schopnosť zneužívala. Vďaka Willovi trochu otvorila oči a videla svet inak, no akosi stále viac prevládali jej horšie stránky. Trochu ma to na nej rozčuľovalo, ale jej postava dávala celému príbehu takú tú šťavu. 

Zápletka so všetkými zvratmi bola rozhodne zaujímavá, hoci niektoré veci by som uvítala trochu viac rozvité. Trošku mu to chýbalo pre lepšie pochopenie deja. Napríklad by bolo super vysvetliť psí podiel v krvi, viac informácii o schopnostiach.

Záver knihy som v niečom očakávala a v niečom ma príjemne prekvapil. Čítanie bolo celkovo príjemné a rýchle. Autorka má skutočne čítavý štýl písania a určite budem zvedavá na jej ďalšiu tvorbu. Knižke Elixír na lásku dávam 7 bodov z 10 a ďakujem Kami aj autorke za možnosť zúčastniť sa štafety. 

Komentáre