Mizení

Mizení - M.V. Jírová

Pri Mizení ma asi najviac zaujala práve obálka a bola som teda veľmi zvedavá čo ma pri čítaní čaká.

Na začiatok som bola trochu dosť zmätená. Hlavne čo sa týkalo striedanie dní. Tak strašne zmätená som tuším pri čítaní ešte nebola. A bohužiaľ mi to ostalo takmer až do konca. Hoci sa to počas čítania lepšilo.

Hlavná hrdinka Michelle mi od prvej strany prišla ako malá trubka. Strašne nerozhodná v dôležitých situáciách, poriadne naivná a nepoučiteľná. Vďaka svojej presne nešpecifikovanej schopnosti dokázala miznúť a zhmotniť sa na úplne inom mieste. Podľa mňa strašne super schopnosť. Avšak Michelle vôbec netuší ako svoju schopnosť kontrolovať a akosi ani nemala potrebu sa to naučiť. Trošku mi to chýbalo pri čítani.

Aj napriek tomu, že sa jedná o fantasy bolo v príbehu poriadne veľa romantiky a horúcich scén. Na začiatku sa mi toho zdalo trochu moc, no potom dostalo viac priestoru práve fantasy. Objavilo sa tam hneď niekoľko bytostí, čo bolo super :D. Pekne sa to premiešalo a zamotalo, že som ani sama nevedela čo mám ďalej čakať.

Michelle behá medzi dvoma mužmi, svojim bývalým a dcérou a nakoniec sa zmieta medzi životom a smrťou. Pár momentov sa mi zdalo až moc prekombinovaných, ale celkovo to vypálilo veľmi zaujímavo a čítanie som si užila ^͜^

Asi najviac ma prekvapilo cestovanie v čase. Musím povedať, že toto som v príbehu skutočne nečakala ani v najmenšom. Istým spôsobom to príbeh ozvláštnilo, no osobne by mi nevadilo ak sa tam takéto cestovanie neobjavilo.

Celkovo sa mi však Mizení páčilo. Autorka píše štýlom, ktorý sa číta ľahko a svižne, čo je pri knihách skutočne super. Samotný príbeh krásne dotvárali kresby a pri čítaní som tak mala možnosť lepšie si predstaviť jednotlivé postavy.

Knižke dávam 8 bodov z 10. Som zvedavá na druhú časť a teda pokračovanie príbehu Michelle. Ďakujem @kniha_je_radost a @m.v.jirova za možnosť zúčastniť sa štafety.

Komentáre

  1. Jsem ráda, že se ti kniha líbila. Až teda na pár drobností. Já jsem si tento příběh taky užila, i když to zrovna nebyl můj oblíbený žánr. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára