Štvanice

Štvanice - Patricia Briggs

Ja osobne som nikdy nebola veľkým fanúšikom vlkolakov, no na túto autorku som pokukovala už nejakú dobu. Nakoniec som sa odhodlala a ostala som milo prekvapená.

Anna je stále pomerne novým členom svorky a jej vedomosti o fungovaní vlčieho spoločenstva sú skutočne mizerné. Vďaka nepríjemným udalostiam sa do mesta prichádza o všetko postarať Chalres a s Annou ho hneď od začiatku spojí zaujímavé puto. Aj vďaka tomuto putu sa príbeh celkom zamotá a obaja hlavní hrdinovia si k sebe hľadajú cestu.

Veľmi sa mi páčilo, že romantická linka nehrala prím v príbehu, ale bola jemným spestrením. Autorka dala do popredia hlavne budovanie vzťahov a riešenie problémov s ktorými sa postavy stretli.

Spočiatku som očakávala príbeh čisto o vlkolakoch, takže ma prekvapilo keď sa objavili aj iné bytosti. Príbeh tým pádom nabral pre mňa vyššiu hodnotu.

Asi najväčšmi ma prekvapilo, že človek aj vlk boli pokladaní za dve živé bytosti s vlastnou dušou a mysľou aj napriek tomu, že sa nachádzali v jednej osobe. Toto bolo rozhodne veľmi zaujímavé a aj kvôli tomuto sa mi príbeh tak páčil. 

Z postáv som si veľmi obľúbila Charlesa. Jeho charakter a spôsob premýšľania bol pre mňa jedinečný a hoci bol miestami pohltený svojimi emóciami, rozhodoval sa a konal najlepšie ako vedel. Aj napriek tomu, že bol považovaný za otcovho zabijaka, jeho správanie tomu takmer vôbec nenasvedčovalo.

Anna mi spočiatku prišla ako veľmi nevýrazná postava a nevytvorila som si k nej takmer žiadny vzťah. Neskôr ma však zaujala, hlavne teda keď dokázala prekonať svoj strach a hoci sa rozhodla využiť hlúpy ťah, bolo od nej obdivuhodné, že našla odvahu ^͜^.

Štvanice u mňa získala špeciálne miesto a ja sa už teraz teším na pokračovanie tejto série :D. Knižke dávam 8,5 boda z 10.

Ďakujem FANTOM Print za možnosť prečítať si tento príbeh ^͜^.

Komentáre