Stínové eso

Stínové eso - Amanda Foody

Stínové eso ma dlho lákalo svojim názvom. Musím však povedať, že som čakala málinko niečo iné.

Hlavní hrdinovia Enne a Levi sa stretávajú v New Reynes kde Enne pátra po svojej matke a Levi jej ponúkne pomoc. Celé sa to však viac zamotá a miesto pomoci ich oboch ešte viac ohrozí.

Celé mesto je skutočne dobre popísané a človek si to viem predstaviť popri čítaní a preniesť sa priamo k postavám. Okrem toho sme mali možnosť nahliadnuť postavám do hláv. Trochu mi však chýbalo u postáv viac po emočnej stránke a taký ten vývoj ich osobností. Ako ono to tam bolo a aj som si to pri čítaní všimla, no mala som pocit akoby sa len zrazu ten psychický posun postavy stal. Skrátka som nevidela ten postupný vývoj čo ma mrzí.

Ďalšia z vec, ktoré ma zamrzeli bolo málo priestoru venovaného kartám a hre s nimi. Podľa názvu a obálky som očakávala, že značná časť knihy bude venovaná hlavne tomuto. Bohužiaľ to tak nebolo. Možno sa však dočkám v ďalšej časti. 

Vzťah medzi Enne a Levim sa mi skutočne páčil ^͜^.  Obaja akosi postupne prišli k tomu, že ich to k sebe ťahá, no ani jeden to tomu druhému  nechcel ukázať. Taká klasika nie? :D

Na príbehu musím vyzdvihnúť hlavne to, že vo mne popri čítaní vyvolal emócie a dokázal ma aj rozosmiať. Väčšinu môjho smiechu mali na svedomí práve Enne a Levi, pretože ich konverzácie boli plné podpichovania a irónie. Aj napriek tomu však mali jeden pred druhým istý rešpekt. V momentoch keď im šlo o život som sa tuším bála dokonca viac ako samotné postavy. 

Keď som sa púšťala do čítania, šlo to spočiatku kúsok ťažšie. Potom som si zvykla a mala som problém sa odtrhnúť sa od knižky pokým som je nemala prečítanú. Záver bol až priveľmi rýchly, hlavne sa tam odohrala asi najviac kľúčová scéna.

Atmosféra príbehu bola jedinečná a popravde som tuším nečítala fanatsy, ktorá by mala podobnú tému ako Stínové eso.

Knižke dávam 7 bodov z možných 10 a už teraz sa neviem dočkať čo prinesie pokračovanie. Ďakujem za možnosť zúčastniť sa štafety @addys_book_club.

Komentáre