Mesto duchov

Mesto duchov - Victoria Schwab

Mesto duchov som vyberala podľa autorky a musím povedať, že som neostala sklamaná hoci niektoré veci som dokázala pri čítaní predvídať.

Cassidy je rozhodne zaujímavou a netypickou postavou s ktorou som sa v poslednej dobe stretla vo fantasy. Už podľa názvu je človeku jasné, že Cass bude mať niečo spoločné s duchmi. Musím však povedať, že ma dôvod jej prepojenia s druhou stranou celkom prekvapil. Samozrejme v dobrom :D.  Rovnako ma však prekvapil aj spôsob prechádzania medzi svetom živých a mŕtvych.

Zo začiatku som sa obávala, že bude príbeh trochu tuctovým, no nádherne ma prekvapil aj napriek tomu, že sa niektoré momenty dali celkom dobre predvídať. Potom tam však bolo dosť častí kedy som si povedala páni, tak toto je skvelé ^͜^.

Trošku mi chýbalo dovysvetlenie niektorých vecí ako napríklad viac informácií o Jacobovi a tiež prečo dokáže prechádzať cez Oponu a aké je Cassidyna úloha. Tak potajme dúfam a trochu aj tuším, že aspoň niečo z toho bude vysvetlené v druhej časti.

Pri čítaní som našla niekoľko skutočne krásnych myšlienok ^͜^. Bolo pekné ako si ich Cassidy pripomínala a niektorých sa aj pridŕžala. 

Najviac ma oslovilo povolanie, respektíve čomu sa venovali rodičia hlavnej hrdinky. V niektorých momentoch mi to prišlo ako riadna irónia :D. Treba však nechať, že to bolo pekné prepojenie medzi Cassidy a jej rodičmi, aspoň mali spoločnú tému hoci nevideli všetci to isté.

Celé čítanie som si nesmierne užila. Cassidy bola zaujímavou hrdinkou aj napriek tomu, že bola v niektorých veciach neskutočne plná detskej tvrdohlavosti, nedalo sa ju neobľúbiť. Hoci je hlavná hrdinka mladšia, nemyslím si, že je kniha úplne určená mladšiemu čitateľovi, nakoľko je hlavnou témou práve smrť a nie každému môže táto téma sadnúť.

Mestu duchov dávam 8,5 boda z 10 a už teraz sa teším keď sa dostanem k druhej časti. Ďakujem Booklabu za možnosť prečítať si túto knižku.

Komentáre