Konflikt

Konflikt - Michaela Brnková

Na túto knižku som bola nesmierne zvedavá. Všade naokolo bolo ešte pred vydaním počuť samé chválospevy.

Celé to začalo zaujímavo a hoci mi hneď v prológu udrela do očí jedna maličkosť, tvárila som sa, že ju nevidím. Zvedavosť ma ťahala, a tak som teda čítala ďalej.

Nera som si veľmi neobľúbila, tuším som viac namyslenejšieho a arogantnejšieho chlapa nestretla. A to hovorím prosím pekne len o knižných chlapoch. Mala som z neho pocit, že nevie čo presne chce a správa sa ako malé dieťa. Asi najviac ma pri Nerovi pobavil fakt, že na začiatku knihy vôbec netušil ako sa varí a potom zrazu po nejakých sto stranách už variť vedel.

Vzťah medzi Nerom a Lisou, ak to teda vzťahom môžem nazvať, mi neprišiel veľmi uveriteľný. Skrátka mi medzi nimi chýbala chémia, tá správny náboj. Na druhú stranu som si veľmi užila všetky tie ich humorné a miestami mierne absurdné situácie. Tie vyvažovali aspoň ten ich vzťah-nevzťah.

Taká otázka možno do prázdna, vedel by váš chlap povedať presne aký parfum používate, akú značku topánok či šiat nosíte? Môj teda zaručene nie :D. Nerovi to však šlo skvelo, takže v ňom očividne drieme super chlap a odborník na módu. Popravde ja sama by som si netrúfla povedať aký parfum používa napríklad moja kamoška, takže za toto má Nero môj obdiv. 

Hoci mám rada prostredie mafie, príbeh Nera a Elisy by som si osobne vedela predstaviť v nejakom manažérskom prostredí, kde by som chlapovi pokojne uverila, že sa vie zmeniť keď sa zamiluje. Mafiánovi toto akosi neverím. Okrem toho by som už aj kvôli vzhľadu obálky predpokladala, že pôjde o biznis prostredie.

Treba však autorke nechať, že píše skutočne štýlom, ktorý človeka pohltí a skrátka len číta. Osobne si myslím, že je to jedna z dôležitých vecí pri pre dobrú knihu. Za toto dávam autorke body k dobru ^͜^.

Aby som pravdu povedala, kniha ma miestami bavila aj nebavila. Kniha má rozhodne potenciál a možno ak by som bola kúsok mladšia, bola by som z knižky viac nadšená. Moje pocity však neznamenajú, že niekedy v budúcnosti nesiahnem po inej knižke od autorky.

Konflikt odo mňa dostáva 4,5 boda z možných 10. Ďakujem autorke Michaele Brnkovej za knižku a možnosť prečítať si jej prvotinu ^͜^.

Komentáre