Cena za bozk

Cena za bozk - Linda Kage

Cena za bozk je kniha, ktorá ma skutočne chytila. Samotný názov je zaujímavý a tým pádom som ani nečítala anotáciu :D Aj preto som zažila niekoľko prekvapení.

Obe hlavné postavy majú niečo do seba a sú rovnaké ako väčšina postáv v romantických príbehoch. Zároveň sú však iné a jedinečné. Mason je gigolo a Reese uteká pred šialeným bývalým. Podarená dvojica, no nie? A čo ich dvoch spojí dokopy? V podstate jeden pohľad a rozhodne skvelá chémia :D.

Masona aj Reese som si obľúbila, to vôbec nebolo ťažké. Správne vtipný, nerozumní aj rozumní. Najviac oceňujem, že po sebe neskočili hneď na začiatku, hoci ten ohňostroj by medzi nimi videl aj slepý :D. Hoci tento fakt mala za následok Masonova „práca“. Ich ovládanie sa bolo ohromujúce a napätie, ktoré to medzi nimi vytvorilo bolo super.

Musím však priznať, že mi ani jeden z nich neprišiel ako vysokoškolák a to aj napriek tomu, že sa väčšina deja odohrávala práve v škole. To ale nemení nič na tom, že som si ich dvoch zamilovala.

Na začiatku som spomínala, že som pri čítaní zažila hneď niekoľko prekvapení. Prvým bol samozrejme Mason a jeho „práca“, no a ako ďalšie ma prekvapilo, že práve Mason bol ten, ktorý sa bránil Reeseiným pokusom zájsť ďalej. A to sa mi páčilo, pretože zvyčajne chlapský hrdina nevie odtrhnúť od ženy ruky :D, na tom samozrejme nie je nič zlé, ale je príjemné nájsť v príbehu zmenu. 

Záver bol nesmierne prekvapivý a hoci som niečo z toho čakala, veľa vecí ma prekvapilo a ja som len sedela a pozerala čo sa to tam deje.

Aby som povedala pravdu, tak toto je skutočne dobrá oddychovka. Zasmejete sa, budete mať chuť niektoré postavy poslať do teplých krajín a na koniec sa budete tešiť, že všetko dobre dopadlo ^͜^.

Knižku možno prečítate na jeden záťah, mne sa v prvý večer podarilo prečítať dve tretiny knižky a keby sa mi nezatvárali oči, prečítala by som to celé.

Cena za bozk odo mňa dostáva 8,5 boda z možných 10 a ja sa už teraz teším, čo ďalšie prinesie táto séria.

Ďakujem Vydavateľstvu Pandora, že som si knižku mohla prečítať ešte pred oficiálnym vzdaním ^͜^.

Komentáre