Nebol si v pláne

Nebol si v pláne - Michaela Zamari

Nebol si v pláne je nenáročná jednohubka, ktorá nebola v pláne. Bola som skutočne zvedavá ako sa autorke podarilo popasovať s týmto príbehom, keďže ho napísala za skutočne rekordný čas.

Tea aj Tim sú rozhodne zaujímavé postavy s potenciálom. Obaja majú niečo do seba a ich prvé „stretnutie“ bolo nezvyčajne a pobavilo. Tea musela byť v tom momente buď priveľmi odvážna alebo nadmieru zúfalá.

Bolo fajn, že sa ich spoločná textová minulosť odhaľovala počas celého príbehu, no myslím si, že sa dala tak trochu predvídať dopredu.

Ich opätovné stretnutie, tento raz aj konečne zoči voči, bolo skutočne vtipné. Chémia medzi nimi poriadne iskrila a osobne som čakala, že po sebe skočia omnoho skôr :D. Hlavne vzhľadom k tomu ako sa to medzi nimi odvíjalo.

Autorka tento raz stavila na priamosť a vynechala zbytočné motanie príbehu zbytočnými nedorozumeniami. Bolo to trochu iné, hlavne teda od ostatných príbehov, ktoré som od Mišky čítala. 

Ako som už spomínala na začiatku, tento príbeh vznikol za rekordný čas a podľa mňa mu to ubralo na kvalite. Možno to niekomu bude znieť divne, no pokojne by som uvítala pomalšie plynutie deja a z grafického hľadiska aj menšie písmo, čím by sa príbeh mohol pekne predĺžiť. Nevravím, že takto to bolo zlé, no niečo mi pri čítaní skutočne chýbalo.

Tea bola pre mňa ale silnou hrdinkou, hlavne skrz to, že bola vysporiadaná so svojim telom, váhou, výzorom a hlavne so svojim prírodným tetovaním. To že nemala problém s ukázaním svojej krásy a nerobila si hlavu s divnými pohľadmi na netypické pokreslenie kože, tak to bolo super.

Celkovo bol príbeh písaný jednoducho, čítalo sa to svižne a aj ma to bavilo. Avšak aj napriek tomu ma dosť mrzí, že z príbehu cítim to ubratie na kvalite, čo je neskutočná škoda. Nebol si v pláne dostáva 6 bodov z možných 10.

Komentáre