Ako slaný karamel

Ako slaný karamel - Lucia Olrinková

Toto bola knižka, ktorá ma zaujala okamžite. Hlavne teda obálka spravila svoje hneď na úvod. Obsah však nezaostal a ponúkol skutočne krásny príbeh.

Ema má prácu, priateľa, zvláda starostlivosť o mladšieho brata a rada pečie. Prijateľný život pre mladú ženu, že? Avšak hneď od začiatku čakáte na to čo sa poserie (pardon za výraz). Všetko to pekne začne rozchodom s priateľom, ktorý je zároveň aj jej šéfom. A nasleduje skvostný domino efekt, keď začne padať všetko rad za radom. Ema prichádza o prácu a ako topiaca sa chytá každej slamky, čo sú v jej prípade rôzne brigády. Vďaka nim spoznáva skutočne všelijakých ľudí, a že to je riadne pestrá paleta osobností.

Na popud svojej kamarátky si na sociálnej sieti vytvára stránku s ponukou svojich koláčov. To jej na privyrobenie stačí, no stále to nie je úplne to pravé orechové. Čím častejšie sa objavia koláče a všelijaké zákusky, máte chuť spraviť nájazd na najbližšiu cukráreň :D.

Zrazu však prichádza možnosť variť a upratovať pre jedného právnika. Hoci to nie je práca snov, Ema neváha, pretože jej to pomôže financovať  bratovi vysokú v zahraničí. Ako vám isto napadne, v tomto momente sa začína aj romantická linka a ja som bola veľmi zvedavá ako to medzi Emou a právnikom vypáli. Samozrejme ani tu sa to nezaobíde bez nejakej tej drámy. 

Ema sa mi ako hlavná hrdinka veľmi páčila. Potrebovala mať jasno v tom čo robí a čo chce a hoci k niektorým musela dozrieť, stálo to za to. Jej zmysel pre poriadok a radosť z pečenia boli neskutočné. Už len kvôli tomu pečeniu by som sa k Eme veľmi ochotne nasťahovala :D.

Priznám sa, že som sa trošku obávala aby som, po toľkej vypočutej chvále na autorku, neostala náhodu sklamaná. Miesto toho som však ostala milo prekvapená ^͜^. Lucia Olrinková píše takým tým príjemným a rýchlo čitateľným štýlom a celý príbeh si skrátka nemôžete neužiť.

Ako slaná karamel odo mňa dostáva plný počet bodov ^͜^. Tiež by som chcela poďakovať samotnej autorke za knižku. Už teraz sa teším kedy si prečítam niečo ďalšie z jej pera.

Komentáre