V znamení jablka

V znamení jablka - Lýdia Džundová

Kto ma pozná, tak vie, že ja a poézia sa veľmi nemusíme. Akosi som jej totiž nikdy neprišla na chuť a pri tejto knižôčke, aj keď bola pekná a milá, sa to veľmi nezmenilo.

Po dlhej dobe som sa rozhodla, že si skúsim niečo prečítať aj spomedzi básničiek a voľba padla na V znamení jablka. Bola som zvedavá čím ma táto malá knižôčka osloví. A aj ma jemne oslovila témou života a jeho krásami a strasťami. Hovorí o láske, smútku, rodine, ľudskej krutosti a sile.

Musím povedať, že niektoré riadky som si čítala aj viackrát aby som v nich našla to čo tam bolo ukryté. A niekedy to bolo pre mňa dosť ťažké. 

Popravde, je pre mňa zložité napísať viac k básničkám. Hlavne keď je knižka skutočne útla a maličká, má len 64 strán. No aj na tomto malom pošte strán si človek dokáže nájsť niečo, čo ho zaujme.

Síce táto knižôčka nezmenila môj pohľad na poéziu, istým spôsobom ma však prinútila na ňu nezanevrieť.

V znamení jablka dávam 5 bodov z 10 za pekné myšlienky.

Ďakujem vydavateľstvu ArtFloyd.

Komentáre