Rande naslepo

Rande naslepo - Marek Zákopčan

Na túto knižku som bola dosť zvedavá. Čítala som nejaké recenzie a nakoľko sa jedná o romantickú komédiu s akciou, nedalo mi nesiahnuť po nej.

Zo začiatku som čakala viac romantiky ako akcie, takže ma prekvapilo, že to bolo kúsok naopak. Avšak takmer od prvej strany sršal text humorom a bolo to skutočne pestré čítanie.

Príbeh Filipa a Lei mi miestami prišiel síce pritiahnutý za vlasy, ale vo všeobecnosti som to veľmi neriešila. Ich prvé stretnutie bolo komicko-rozpačité. Lea tou svojou nepredvídateľnou povahou dokázala povymýšľať také veci, že mi niekedy až oči vyliezali. A tie jej klamstvá, to ani nemám slov. Radšej mohla Filipovi povedať pravdu, ktorá bola podľa mňa omnoho uveriteľnejšia a normálnejšia ako tá jej lož. Prvé klamstvá som jej zazlievala takmer do konca. 

Filip bol zas pravým opakom Lei. Svoj život mal viac menej pekne premyslený a vyzeral byť aj spokojný ^͜^. Časti z jeho pohľadu ma bavili, predsa len nahliadnuť do mužského mozgu je zaujímavé ˃͜˂. Tiež bolo zábavné a pozoruhodné sledovať ako sa púšťa s Leou do všetkej tej akcie a niekedy ju aj sám inicioval.

Štýl písania autora mi sadol, príbeh rýchlo odsýpal a celkovo ma to bavilo. Až tak, že rozmýšľam akú knihu si od autora prečítam ako ďalšiu. Som rada, že som siahla práve po tejto knižke, pretože to čítanie bolo fakt príjemné, rýchle a hlavne plné humoru, ktorý som náležite vychutnala ^͜^.

Ďakujem vydavateľstvu Elist za knižku :). 

Komentáre

Zverejnenie komentára