Chce sa mi s tebou m(a)ilovať

Chce sa mi s tebou m(a)ilovať - Teagan Hunter

Toto bolo čo?! Do čítania som nešla s veľkými očakávaniami, hlavne teda po prvej časti, no toto bol úplne iný odvar. Humor chytľavý a celý príbeh bol veľmi svižný. Malo to síce svoje muchy, no ako oddychovka to bolo fakt super.

Zoe si po odsťahovaní Delie hľadá spolubývajúceho a už len ich prvotná komunikácia je na nezaplatenie a plná humoru. Hneď skrátka viete, že pri nich sa nudiť nebudete ˃͜˂. A skutočne to je aj tak. Prvé stretnutie je šokovou terapiou hlavne pre Zoe, ktorá to má problém predýchať. Čo sa jej popravde ani nečudujem, keďže sa jedná o Caleba s ktorým predtým chodila Delia.

Mám pocit, že v tejto časti bolo omnoho viac textingu ako v prvej časti, a to bolo skvelé! Veľmi ma bavili ich konverzácie a v zásade mi bolo jedno či si písali alebo bola ich konverzácia zoči voči. Chémia medzi nimi bola reálna a hoci mala Zoe kvôli istým veciam potrebu držať sa od Caleba ďalej, dlho jej to nevydržalo. Sledovať ich ako okolo seba krúžia, no vedia kde sú hranice, aspoň po určitú dobu, bolo rozhodne veľmi zábavné. 

Zoe aj Caleb majú neodškriepiteľne skvelý a zároveň svojský druh humoru, ktorý je v ich konverzáciách fakt zábavný. Mala som pocit, že medzi nimi nenastalo také to trápne ticho, pretože obaja mali tendenciu vždy niečo poriadne zaklincovať :D. A ak aj ticho bolo, bolo svojské a niečím výnimočné.

Autorka vytvára postavy, ktoré sú realistické, tak správne strelené, priveľmi úprimné a miestami možno aj trochu bizarné. Pri tejto dvojici sa mi páčilo aký mali otvorený vzťah bez akýchkoľvek tajomstiev. Teda okrem pár vecí z minulosti. Konečne kniha, kde som nemala chuť plakať od toľkých emočných výkyvov.

Chce sa mi s tebou m(a)ilovať bola skutočne skvelou oddychovou jednohubkov  a už teraz sa neviem dočkať čo si pre nás autorka pripravila ďalej :D. Druhej časti tejto série dávam 8 bodov z možných 10.

Ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za knižku ^͜^.

Komentáre