Vlčí zámok

Vlčí zámok - Lina Franková

Na tento príbeh som sa veľmi tešila. Aj napriek tomu, že som čítala anotáciu, akosi som nevedela čo od Liny môžem tento raz očakávať. Musím však povedať, že ma nesklamala a poriadne ma prekvapila.

Už keď som čítala prológ, vedela som, že to bude skutočne niečo dobré. Celé to bolo od začiatku tajomné a toto tajomstvo sa nieslo príbehom od začiatku až do konca.

Kasandru som si obľúbila hneď na začiatku aj napriek tomu, že bola dosť svojská, odmeraná a chladná. Jedno je však pri nej nespochybniteľné, Kas má neskutočný zmysel pre štýl a mať aspoň kúsok z jej šatníka, budem mega šťastná ˃͜˂.

Treba povedať, že každá z postáv má niečo do seba a ja som si ich hneď obľúbila. Našla som však aj pár vecí čo mi na jednotlivých postavách vadili, hlavne čo sa týka ich správania :D.

Príbeh a prepojenie ktoré medzi sebou postavy mali bolo neskutočné a fakt ma veľmi prekvapilo ako to Lina prepojila a krásne do príbehu zapracovala históriu a fantazijné prvky.

Z anotácie vieme, že hlavný hrdinovia sa nejak stretnú a niečo ich bude spájať. Bola som veľmi zvedavá ako sa s tým Lina popasuje a čím osud Kasandry a Natana spojí. Hlavne teda vzhľadom na to z akých rôznych spoločenských vrstiev pochádzajú. Páčilo sa mi akým spôsobom boli ich svety prepojené a najviac to, že si obaja skúsili život toho druhého.

Lina má skutočne pestrú slovnú zásobu a práve tá ma odrovnala. Samozrejme v dobrom :D. Toľko slovných spojení, slovných hračiek a prirovnaní, že som sa nevedela dosmiať. Fakt klobúk dole, hlavne za tie prirovnania, pretože to bola perlička za perličkou. 

Ako som už spomínala na začiatku, že som vedela že toto bude skvelé čítanie, tak chcem Line pogratulovať, že urobila poriadny kus práce a posunula sa vo svojom písaní dopredu. Aj preto teraz váham ako hodnotiť Vlčí zámok, nakoľko si myslím, že tretia kniha bude ešte lepšia. Takže hodnotím 8,5 bodmi z 10 a teším sa na tretiu knihu o Barevansovcoch ^͜^. Ďakujem Line za dôveru a knižku <3.

Komentáre