Uväznená v čase

Uväznená v čase - Kristína Ježovičová

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Tretia kniha, ktorú som od Kiky čítala a tuším ma najviac prekvapila a zároveň mi totálne odpálila dekel. A to teraz nepreháňam.

Začiatok bol pre mňa trochu podivný a možno mi prišiel tiež máličko upätý. Po pár stranách sa to však zmenilo a ja som sa už nevedela odtrhnúť. Kika píše štýlom, ktorý skrátka zaujme a pohltí.

Hlavná hrdinka Alexandra mi bola vcelku sympatická, hlavne tým svojim podrezaným jazykom. Zamrzelo ma však že mala problémy so Sheridanom, fakt by spolu tvorili skvelý pár ^͜^. Veľmi veľká škoda toho. Chémia medzi nimi bola top a ich neustále prekáranie sa, no nedalo sa ich nezamilovať :D

Alexandra bola zo začiatku dosť odvážna, hlavne keď sa teda rozhodla cestovať do minulosti a ešte k tomu prezlečená za muža. Mňa by na niečo také nik nenahovoril. Aj keď by som bola dosť zvedavá aké to mohlo byť v minulosti skutočne. Predstavu síce mám, no realita odskúšaná na vlastnej koži je predsa len iná. Prestrojenie za muža Alexandre dlho nevydržalo a pomerne rýchlo sa z nej opäť stala žena. Páčilo sa mi aký skvelý vzťah si vybudovala s Brandy a obe som si veľmi obľúbila.

Keď som začínala čítať, čakala som historický príbeh (lebo ja zásadne nečítam anotácie) a nie prepojenie súčasnosti a minulosti s dávkou fantasy. Prekvapilo ma to, ale samozrejme že v dobrom. Takéto spojenie mám rada, takže sa to čítalo takmer samo. 

Spočiatku som neočakávala nejakú zápletku medzi bratmi, no pri istých náznakoch som chytila podozrenie. Tajne som však dúfala, že to nebude pravda, avšak som sa trochu prerátala :D. Spestrenie to však bolo zaujímavé.

Musím povedať, že koniec ma priveľmi zaskočil a vôbec som ho taký nečakala. Hlavne, že sa to zbehlo na posledných niekoľkých stranách, neskutočne rýchly spád to malo. To mi trochu aj vadilo. Proste len tak zrazu a bum, koniec. Dosť ma to vyviedlo z miery, pretože som čakala skutočne niečo iné. Treba však nechať, že záver bol poriadne šokujúcu :D.

Uväznená v čase dostáva 8,5 boda z možných 10. Ďakujem autorke Kike Ježovičovej, že som sa mohla zapojiť do štafety ^͜^.

Komentáre