S pozdravem Carter

S pozdravem Carter - Whitney G

O tejto autorke som počula dosť chvály, tak som bola zvedavá čo to bude. Popravde, čakala som podľa názvu niečo iné, no to čo som dostala v príbehu bolo fakt prekvapivo príjemné, milé a vtipné.

Poznáte to, z nenávisti sa rodí priateľstvo a potom aj láska. Arizona a Carter si k sebe našli cestu práve týmto spôsobom. Ako malé deti sa spočiatku neznášali a potom stačila maličkosť a zrazu mali kamarátstvo na život a smrť. Len mi po celý čas v hlave vírila otázka ako si nemohli za tie roky všimnúť, že sú si navzájom viac ako priatelia?

Arizona bola miestami strašne naivná a keď sa neustále pýtala Cartera na veci o vzťahu, tak mi to prišlo trochu šiši. Rovnako to bolo aj z jeho strany. Okay beriem, že najlepší kamaráti si navzájom hovoria veľa vecí a riešia spoločne aj svoje vzťahy, avšak aj to odtiaľ potiaľ. Ich vzťah sa mi však páčil. Bol plný vtipu, ale aj porozumenia a lásky. Popri čítaní som sa veľa smiala, to bolo skvelé, pretože tie ich hlášky boli neskutočné. Okrem toho ma aj dosť bavili všetky ich spoločné rozpačité scény :D.

Spočiatku som si myslela, že bude dlho trvať kým sa dajú dokopy. Poriadne ma teda prekvapilo, že ani nie v polke knihy si spolu začali :D. Ale aspoň to bolo vtipné a človek sa skutočne popri čítaní nemohol neuškŕňať.

Trochu ma počas čítania miatli časti z minulosti. Zjavili sa keď som ich najmenej čakala a kým som si zvykla, že som v minulosti, časť skončila ˃͜˂. Na druhú stranu sa mi páčilo označenie kapitol skladbami ^͜^

Carter a Arizona boli skvelými a zábavnými postavami a čítanie som si užila. Išlo to neskutočne rýchlo, ani som nevedela ako a zrazu bol koniec. Autorka píše skutočne príjemným štýlom a aj preklad bol skvelo spravený. Trúfam si povedať, že aj tí čo nepreferujú príbehy v prvej osobe, by si tento učili a ani by si nevšimli ja rozprávanie.

S pozdravem Carter odo mňa dostáva 7,5 boda z možných 10. Chcela by som poďakovať Sime z @mojeknizkovo, že som sa mohla zúčastniť štafety. Viem, že moje stretnutia s touto autorkou nebolo posledným. 

Komentáre