Láska cez správy

Láska cez správy - Teagun Hunter

Okolo tejto knižky bol na instagrame skutočne obrovský povyk a z každej strany sa sypala chvála. Síce som mala knižku doma v rovnakom čase ako ostatní, dostala som sa k nej až podstatne neskôr a po toľkých superlatívoch som mala vysoké očakávania.

Podľa anotácie to vyzeralo dobre, aj som sa na čítanie tešila, avšak počas čítania boli miesta kde ma to skrátka nebavilo. Napríklad začiatok bol dosť ťažký na rozjazd. Potom to bolo lepšie a aj som sa celkom nasmiala počas čítania. Asi najviac ma bavili správy, ktorých by som uvítala aj trochu viac ˃͜˂. Sršali vtipom aj sexi narážkami. Niekedy mi však prišli kúsok silené.

Delia aj Zach sú si protikladmi, no zároveň sú obaja rovnakí. A aj v tomto sa mi ich vzťah páčil ^͜^. Troška ma však mrzelo akým spôsobom riešili problémy. Mala som pocit, že obaja sú dospelí ľudia a budú schopní riešiť problémy kúsok inak. Bohužiaľ to tak nebolo. Avšak aj napriek tomu som si ich oboch obľúbila.

Najviac si ma však získal malý huňatý kamarát Marshmallow, ktorého si poriadil Zach. Popravde som nečakala, že dá na Deliu a skutočne si zaobstará malého capka :D. Ale bolo to neskutočne roztomilé a príjemné oživenie príbehu. Takéto si prosím v knihách viac ^͜^.

Od tejto knižky som čakala hlavne vtipnú oddychovku a tú som aj viac menej dostala. Ku koncu sa príbeh zvrtol smerom, ktorú som nečakala a ani sa mi ku knihe nehodil. Ale tak samozrejme zvrat musel byť. 

Bola tu však jedna vec, ktorá mi tak trochu dosť ovplyvnila čítanie aj názor. Ten rozruch čo bol okolo knihy a doslova vychvaľujúce recenzie, ktoré sa po vydaní knižky doslova hemžili, ma akosi navnadili na ultra mega skvelý príbeh. A to som sa snažila tie recenzie nečítať a nenechať sa ničím ovplyvniť. Knižka bola pre mňa teda priemerom. Áno, oddychové a vtipné, no pokojne by sa mohla stratiť medzi ostatnými knihami tohto žánru a asi by som si ju nevšimla. To však nič nemení na tom, že ma to bavilo a keď budem chcieť oddychovku, siahnem po tejto knihe.

Láska cez správy odo mňa dostáva 6 bodov z možných 10. Som však veľmi zvedavá na druhú knižku tejto série.

Ďakujem Zelený kocúr ^͜^. 

Komentáre