Milovaný nevlastný brat

Milovaný nevlastný brat - Penelope Ward

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Musím povedať, že od Penelope Ward som už pár kníh čítala a celkom ma bavili. Táto nebola výnimkou ˃͜˂.

Po prečítaní anotácie som síce bola trochu na vážkach, no povedala som si, že nebudem predsa súdiť knihu podľa názvu a anotácie. Keď som sa však pustila do čítania a zistila, že nemajú spoločného rodiča, dosť sa mi uľavilo.

Ako tínedžeri boli fakt švahnutí, hlavne Elec. Skutočne mu prišlo vtipné ukradnúť Gréte všetky nohavičky? Mne to zábavné neprišlo ani trochu, skôr trápne a dosť odveci. Musím priznať, že jeho som si ako postavu veľmi neobľúbila. Mal síce aj pár svetlých momentov, ale častokrát som mala chuť capnúť ho panvicou. Páčilo sa mi ale, že písal a jediný komu to bol ochotný ukázať bola práve Gréta ^͜^. V súvislosti s tým mi utkvela v pamäti jedna scéna a bude to aj scéna, ktorú si na dlhú dobu zapamätám.

Gréta bola zas neskutočne naivná. Na jednej strane si presne uvedomovala aký je Elec, no na druhej starne sa šla od vzrušenia pominúť.

Kúsok viac sa mi páčila časť keď boli dospelí. Hoci sa stretli ta dosť smutných okolností, čítať o nich v tom čase bolo pre mňa omnoho lepšie. Nielenže sa obaja niekam posnuli, ich vzťah nabral nový smer a už som sa na nich pozerala inak ako predtým. 

Dosť prekvapujúce bolo pre mňa zamotanie rodinných vzťahov z Elecovej strany. Asi nikdy by mi niečo podobné nenapadlo a bola to skutočne sila. Veľmi ma pobavila posledná veta pred epilógom ˃͜˂. V tom momente to bolo už aj vtipné, hlavne teda vzhľadom na zamotanosť rodinných vzťahov.

Aj keď som vedela ako bude tento príbeh končiť, čítalo sa mi príjemne a pomerne rýchlo. Medzi romantickou a erotickou literatúrou je pre mňa tento príbeh priemer a dávam mu teda 6 bodov z 10.

Ďakujem @mojeknizkovo za možnosť zúčastniť sa štafety a spoznať ďalší príbeh od tejto autorky ^͜^. 

Komentáre