Čierny jaguár

Čierny jaguár - Zuzana Bilavská

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Musím povedať, že od názvu knižky a obálky som očakávala niečo iné.  Anotáciu som klasicky nečítala, takže som bola dosť zvedavá čo to bude.

Po prológu som ostala dosť v šoku. S menšími obavami som čakala čo bude ďalej a smerovanie príbehu ma na celkovo zarazilo :/.  Vôbec som nepochopila čo týmto autorka sledovala. A to pokračovanie?!

To aký mala vzťah Laura s Richardom mi prišlo dosť choré. Hlavne teda z jeho strany pretože mu nešlo o viac ako o pomstu. Bolo ti síce pochopiteľné, ale dalo sa to aj inak ako len zneužiť Lauru.

Asi najviac ma dostal bol ten zvrátený druh pokru. Keď sa Richard prvý raz zjavil na tom mieste, až mi prišlo zle. Opäť mi unikol zmysel tejto zvrátenosti, ktorú si hlavný hrdina očividne a vypovedalo to o ňom veľa. Neviem, no akosi mi Richard ako postava vôbec nesadol.

Laura mi veľakrát prišla ako naivná husička, ktorá sa síce dostala spod vplyvu otcových peňazí, no aj tak bola stále ocinkovým dievčatkom. Aspoň mne tak pripadala. 

Popravde, asi prvý raz som bola sklamaná z tvorby domácej autorky. Aj som sa kúsok hanbila. Vo všeobecnosti zvládnem v knihách čokoľvek, no toto bolo na mňa akosi moc. Mrzí ma to, pretože kniha mala podľa mňa potenciál a autorka píše štýlom, ktorý sa dobre číta.

Knižke dávam 4 z možných 10. Ďakujem za možnosť zúčastniť sa štafety @knihomolka_vanes.

Komentáre