365 dní

365 dní - Blanka Lipińska

Knižka spôsobila pomerne rovnaký boom ako film, ak nie ešte väčší. Musím pripustiť, že som nemala vysoké očakávania, brala som to skôr ako také oddychové čítanie.

Obaja hlavní hrdinovia sa dokázali správať chvíľu normálne a potom stačila maličkosť a obaja sa správali ešte horšie ako malé urazené deti, ktorým vzali hračku alebo nedostali sladkosť. Oboch som mala chuť miestami tresnúť panvicou aby sa spamätali.

Niektoré scény boli poriadne vtipné, iné mi trochu liezli na nervy. Hlavne tie kde Laura neustále odpadávala. Nevedela čo povedať alebo spraviť, bum, odpadla. Stresová alebo emočná situácia, ďalšie odpadnutie. A to všetko len preto lebo mala problémy so srdcom a ona trúba si absolútne nedávala žiaden pozor. Hlavne, že sa vždy ako zázrakom objavili niekde jej lieky a hneď bolo dobre.

Dosť sa mi páčilo ako Laura vo svojej hlave nazývala Massima. Prezývka Havran sa mi zdala fakt pekná ^͜^. Napriek tomu, že ma záver knihy trochu zaskočil, páčil sa mi viac ako ten filmový a už len kvôli tomu som dosť zvedavá na pokračovanie.

Tiež mi prekážali istým spôsobom tie ich nekonečné hádky o hlúposti. Miestami mi to prišlo také, že hádajme sa, nič iné okrem sexu a hádania sa aj tak nevieme. Akože v týchto momentoch som sa tresla po hlave a potom som sa radšej začala už len smiať, pretože inak to fakt nešlo ˃͜˂

Keď sa na to pozriem ako na celok, nebolo to ani úplne zlé ani úplne dobré, proste taký stred. Som zvedavá na pokračovanie a asi práve kvôli tejto zvedavosti po ňom nakoniec aj siahnem.

Knižke dávam 5,5 boda z možných 10 a aj to hlavne preto, že som sa poriadne nasmiala vo veľkej väčšine scén :D. 

Komentáre