Anjel

Anjel - Tiffany Reisz

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Po dočítaní Sirény som bola skutočne zvedavá čo prinesie druhá časť série Rodení hriešnici. Autorka ma prekvapila kopou tajomstiev a priznaní. Okrem toho ma trošku šokoval aj jeden pár, niežeby som bola proti nim, len som nečakala že sa práve tieto dve postavy dajú dokopy.

Už z prvej časti som postavy ako tak poznala a istým spôsobom som vedela čo od nich aj očakávať. Avšak aj napriek tomu som zažila hneď niekoľko prekvapení. Napríklad taký názov knihy. Keď som si ho prvý raz prečítala, akosi som automaticky mi na rozum prišiel Michael, ktorý sa objavil aj v prvej časti série. Takže som akosi podvedome očakávala, že sa dej bude točiť práve okolo neho. Počas čítania som si však uvedomila, že za anjela možno považovať aj Sørena, hlavne vzhľadom k jeho kráse.

Pardon za moje menšie úvahové okienko. Späť k deju. Musím povedať, že postava novinárky Suzanne, ktorá sa začala zaujímať o Sørena, ma veľmi prekvapila a čakala som za tým niečo viac. Aj napriek tomu, že som niečo očakávala, ani vo sne by mi nenapadalo, že by v tom mohol mať prsty samotný Søren. Akože čože?! Ako trochu ho chápem, ale spraviť okolo toho také veľké haló a nechať novinárku odhaliť jeho minulosť, hoci Suzanne nemôže a ani nesmie nič prezradiť, mi prišlo trochu dosť padnuté na hlavu.

Čo sa týka Norinej linky, bavilo ma o nej čítať. Musím priznať, že z postáv ju mám asi najradšej. Hlavne preto, že aj napriek svojim strachom dokáže byť silná, že je istým spôsobom drzá a sebaistá. Nebudem klamať keď poviem, že by som z tej jej sebaistoty a drzosti niekedy kúsok chcela mať.

V tejto časti sa mi páčil najmä vývoj vzťahu medzi Griffinom a Michaelom. Istým soôsobom to bolo veľmi milé ^͜^. Hlavne na záver ako sa Griff ochotne šiel nechať stĺcť (samozrejme slovne) od Sørena, len aby mohol byť s Michaelom. Určite bolo pekné aj to, že sa ho zastal pred otcom, hoci vzťah medzi Michaleom a Griffinom bol submisívno-dominantný. Čo sa mi však trochu nepáčilo bolo, že Griff vpodstate Michaela od jeho otca kúpil. To mi prišlo od toho otca fakt veľmi úbohé. 

Keďže sa jedná o erotický román, nesmeli chýbať ani horúce scény. O tie bolo postarané a väčšina z nich bola aj vo veľkom štýle. Pri niektorých som len vyvalila oči, že či sa také niečo skutočne dá, pretože mi to prišlo dosť nereálne.

Autorka má skutočne čítavý štýl písania a ani som nevedela ako, bola som na konci. Musím povedať, že aj napriek tomu, že život aký vedie Nora a ostatné postavy mi nie je veľmi pochuti, obľúbila som si ich preto aké majú charakterové črty. Sú totiž oddaní, milujúci, tvrdí, bojujú za seba a ľudí, ktorých ľúbia. Tiež však majú aj svoje strachy, tajomstvá a minulosť.

Anjel odo mňa dostáva 7,5 boda z 10.

Ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za knižku ^͜^. 

Komentáre