Mutácia z planéty Zem

Mutácia z planéty Zem - Katarína Soyka

Novinka od Katky je doslova jednohubkou, prečítala som ju za pár hodín a skutočne som sa pobavila. Zo začiatku, takých prvých pár strán, mi trvalo sa zorientovať v prostredí. Šlo však len o krátku chvíľu, potom som sa s radosťou pustila do čítania.

Obe hlavné postavy. Chila aj Tasycho, mali niečo do seba. Obaja svojsky tvrdohlaví a každý videl len tú svoju pravdu o svojej rase. Od začiatku som tak trochu predpokladala, kam príbeh asi dospeje. Niečo som trafila a niečím ma autorka prekvapila. Pri čítaní anotácie som čakala, že sa celý dej bude odohrávať len na planéte, kde stroskotali. Aj týmto ma autorka prekvapila a musím povedať, že pokračovanie po záchrane bolo príjemne osviežujúce. Síce miestami nebezpečné, no zaujímavé.

Na príbehu ma asi najviac pobavila farba pokožky Turgov. Modrá je rozhodne zaujímavým výberom a ja som si takmer okamžite spomenula na Avatara :D. Žeby inšpirácia týmto filmom?

Je o mne všeobecne známe, že mám veľmi rada ilustrácie v knihách a ani v tejto nechýbali. Farebné či čiernobiele, príjemne dotvorili atmosféru pri čítaní. Hoci musím priznať, že obálka mi na začiatku trochu nahnala strach :´D. 

Musím povedať, že spojitosť medzi oboma rasami ma značne prekvapila. Vlastne celé vysvetlenie okolo ich spoločnej minulosti aj prítomnosti ma prekvapilo, nečakala som práve takáto zauzlenie, hoci bolo skutočne dobré :D.

Záver knihy dopadol trochu ako som očakávala a predsa inak. Autorka rozhodne vie ako čitateľa prekvapiť. Nebudem tajiť, že príbeh by som si priala kúsok dlhší. Mám pocit, že by sa tam našli miesta, kde by sa to dalo pekne doplniť a viac by sa aj objasnili niektoré veci :D.

Knižka bola na čítanie príjemná, príbeh pútavý so zaujímavými zvratmi. Dávam knižke 7,5 boda z 10 a teším sa na ďalšie príbehy od autorky ^͜^.

Za knižku ďakujem vydavateľstvu Hydra. 

Komentáre