Zlaté puto

Zlaté puto - Ivica Ďuricová

Zlaté puto je román tak trochu inak, pretože sa v ňom nachádza poriadna dávka akcie, tajomna a agentov dvoch strán. Už dlho som nečítala niečo takéto, preto priznávam, že ma čítanie bavilo.

Musím povedať, že ma skutočne prekvapilo aj zaujalo ako do príbehu bude zapadať mladá Sofia. Hlavne keď sa ocitá medzi Williamom a Adamom, kedysi kamarátmi, no dnes už najväčšími nepriateľmi. Obaja totiž stoja na opačnej strane.

Keď som začala čítať, dosť som rozmýšľala prečo sa tento príbeh volá Zlaté puto. Ivici skladám poklonu, pretože som v príbehu nečakala žiadne magické veci a vysvetlenie zlatého puta bolo skutočne magickým. Veľmi sa mi to páčilo. 

Sofia mi ako postava prišla miestami ako trochu rozmazná a pôsobila na mňa aj ako malé dieťa. Tiež však mala chvíle dospelého správania sa. Na druhej strane ju trochu chápem, pretože dostať sa medzi dve bojujúce strany nie je práve skvelé. Najmä vtedy, keď jej obe strany spôsobia nemalé problémy.
Autorka ma počas celého čítania držala v napätí, hlavne čo sa týka Sofie a jej voľby medzi dobrom a zlom. Úprimne, ak by príbeh skončil bez jedného veľkého ale, pokojne by mi stačila len jedna kniha. Avšak Ivica má pre nás určite pripravené niečo veľké a ja verím, že druhá časť bude čoskoro a budem si ju môcť prečítať.

Knižka sa čítala skutočne ľahko, príbeh bol pútavý a ja už len čakám, kým bude ďalšia časť :D. Teraz sa možno zasmejete, no po čítaní série Outlander, mi Zlaté puto prišlo krátke a tenučké. To však nič nemení na dobrom príbehu, ktorý Ivica napísala. Z mňa 7,5 z 10 bodov. Teším sa na ďalšiu časť.

Aj tento raz sme si v spolupráci s Joan číta pripravili ukážku z knihy. Príjemné počúvanie :)



Komentáre