Spoločné čítanie: Miluju tě. Já vím.

Miluju tě. Já vím. - Olga Zbranek Biernátová

Musím povedať, že k prvej knihe tejto série som počula buď ódy alebo totálny hejt, viac bolo toho hejtu :D. Aj preto som sa do toho veľmi nehrnula. Keď však dievčatá spravili spoločné čítanie, akosi som neodolala a šla do toho :´D.

Od knihy som nemala nejaké veľké očakávania, hlavne podľa recenzií a toho čo som si prečítala o autorke na Goodreads. Popravde, info o autorke ma odrádzalo viac ako samotné knižky. Brala som to však len ako oddychové čítanie, a to som aj kupodivu dostala.

Príbeh Avy ma celkom pobavil, hlavne jej tvorenie hudobných playlistov na každú príležitosť :D. Neviem, či by sa mne niečo také chcelo niekedy spraviť. Ale celkom zaujímavý nápad. Posadnutosť kniha som plne chápala, takú mám aj ja, len chýbajú tie Avine financie ˃͜˂. Tiež ma zaujalo jej tvorenie cosplayov. Vytváranie kostýmov ma vždy istým spôsobom fascinovalo a obdivujem ľudí, ktorí to vedia všetko ušiť. Klobúk dole.

Čo mi trošku prekážalo boli neustále narážky na Star Wars. Áno videla som niektoré filmy, viem o čo sa jedná, ale veľký fanúšik teda nie som. Chápem, že niekto to zbožňuje, ale pchať to takmer všade, asi nie veľmi dobrý nápad. 

Tiež sa mi nepáčilo, že tajomný dopisovateľ správ bol chalan o ktorom Ava tajne snívala celý čas. Akože na jednej strane milé, ale na druhej by som uvítala niečo kúsok originálnejšie. Mali tam spoločne milé scény a boli dokopy ňuňu, ale ten vzťah sa dal očakávať :/.

Aj napriek tomu sa mi knižka relatívne páčila. Povedala by som, že taká oddychová, trochu naivná YA, ktorá však nemusí sadnúť každému. Hlavne teda niekomu, komu vadí veľa zmienok o Star Wars svete.

Čítanie som si užila, bolo to aj milé aj vtipné, miestami možno trochu neučesané a tiež sa mi zdali niektoré veci v knihe nasilu. Skrátka len aby tam boli. Takže nič svetoborné a na knižnej scéne si myslím, že aj celkom bežné. Knižke dávam 6,5 boda z 10. 

Komentáre