Siréna

Siréna - Tiffany Reisz

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Od tejto autorky som doposiaľ čítala len Rudou galerii, ktorá ma trochu sklamala. Siréna bola istým spôsobom pokusom, či to bude lepšie. A veruže bolo :D. Dej nebol totiž len o sexe, ale mal aj hlbší zmysel.

Zo začiatku som si dosť myslela, že Nora a Zach skončia spolu. Heh, viac som sa asi nemohla mýliť. Obe postavy mali svoje tajomstvá a príbeh. Pri Nore som skutočne nečakala, že sa z nej vykľuje domina. Pri Zachovi som si zase myslela, že mu umrela žena alebo zdúchla s iným. Pravda bola ale kúsok inde :D.

Autorka sa v príbehu dosť venuje aj pocitom postáv, ich zmýšľaniu a konaniu. Rieši ich vzťahy, je jedno či milostné, pracovné alebo priateľské. Pri Nore odhaľuje viac prostredníctvom jej postavenia dominy.

Čo ma v príbehu asi najviac dostalo? Určite skutočnosť kto, respektíve čím je Søren. Čakala som všetko, ale kňaza teda určite nie. To bola pre mňa poriadna bomba.

Ak čakáte nejaké horúce momenty hneď na začiatku, ostanete asi trochu sklamaní. Narážky a rôzne podpichovanie v dvojzmyselnom duchu? Určite áno. Situácie kedy to medzi hlavnými postavami iskrilo? Aj toto nájdete. Sex na prvých stranách? Ťažko. 

Kniha sa mi čítala super, dej bol logický a mal aj hĺbku. Miestami mi však prekážalo správanie Nory, niekedy bolo skutočne nepochopiteľné. Hlavne keď najprv tvrdila ako chce odísť od Sørena preč a skončiť aj s prácou dominy a potom po prvej hádke so Zachom tam nacupitá ako poslušná nadržaná fenka (pardon za výraz, ale nič lepšie ju skutočne neopisuje). To som si hovorila, že je riadna koza.

Zachov príbeh bol odhaľovaný postupne, a aj to vďaka Nore a jej neústupnosti. Musím povedať, že od Zacha som nečakala nič z toho čo v ňom ostávalo skutočne skryté. Ale celkom sa mi to páčilo.

Pri čítaní som si aj oddýchla, zasmiala sa a aj zažila trochu (teda trochu dosť) toho vzrúša. Teším sa na pokračovanie tejto série a Siréne dávam 7,5 z 10.

Ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za knižku ^͜^. 

Komentáre