Priznania môžu byť nebezpečné....

Priznanie - Michaela Zamari

RECENZIA OBSAHUJE MOŽNÉ SPOILERY

Na každú Miškinú knihu sa teším a Priznanie nebolo výnimkou. Bola som zvedavá čo všetko vymyslela. Priznávam, že z anotácie som čítala len prvé dve vety :´D. U mňa klasika, vždy sa radšej vrhnem na príbeh.

Priznávam, že som po prvých pár stranách a nejakých náznakoch začala tušiť, že Ben nie je Ben. A aj som tušila kto v skutočnosti je. Naďalej som však chcela veriť, že si to len namýšľam, bohužiaľ.

Moje druhé dnešné priznanie, úplne mi vypadlo, že sa jedná o dobrodružný román a uvedomila som si to až pri zlome v deji. Ups :´D. Dej plynul rýchlo, neustále sa niečo medzi postavami zomlelo a kebyže nedostanem zákaz prečítať knihu v jeden deň, asi by som ju zhltla. Ževraj nemám Miške spôsobovať šoky (prepáč Miška).

Amanda sa mi ako postava páčila, taká energická. Avšak mala svoje tajomstvá a dosť sa mi nepáčilo, že jej trauma z minulosti bola taká aká bola. Príde mi to príliš, pretože pomaly v každej druhej knihe čítam ako si hlavná hrdinka prešla takouto traumou. Popravde, ani ma to nebaví čítať stále dookola.

Páčilo sa mi však, že bolo vysvetlené prečo hlavný hrdina konal v minulosti tak ako konal. Síce to bolo dosť prekvapivé, ale páčilo sa mi, že autorka dala aspoň zmysluplné vysvetlenie, ktoré uspokojilo moju zvedavosť. 

Autorke by som vytkla asi jedine ukončenie príbehu, pretože po tej Amandinej traume, Brandenovom priznaní a zistení čo týchto dvoch skutočne spája, som zažila dvojitý šok. Najprv keď sa všetko prevalilo a druhý raz, keď sa k sebe vrátili. Ja osobne by som chlapovi niečo takéto neodpustila a aj napriek tomu, že hlavné postavy mali nakoniec aj drobca, by spolu byť nemali. Asi pôjdem proti prúdu, ale podľa mňa by v tejto knihe nemusel byť koniec happyendom. Kľudne mohli ostať v kontakte kvôli drobcovi, ale tým to mohlo medzi nimi hasnúť. Áno, možno idem proti prúdu ostatných názorov, ale je mi to jedno :D.

Trošku ma zaskočilo, že na obálke bol iný typ písma a aj bola obálka na dotyk iná ako Rozhodnutie. Strašne mizerne sa fotilo Priznanie :/. Inak sa mi však páči a obe knižky tejto série pekne spestrujú moju poličku v knižnici ^͜^.

Kniha na mňa aj napriek záveru pôsobila príjemné, dej šiel plynulo a bol plný akcie. Dávam 7,5 boda z 10 a ďakujem Miške za venovanie a expresné dodanie. 

Komentáre