Spoločné čítanie: Naslouchač

Naslouchač - Petra Stehlíková

Naslouchač je kniha, ktorú som celkom dlho mala vo wish liste a vďaka spoločnému čítaniu som sa k nemu konečne dostala. K dispozícii som mala len audio, ale určite si plánujem zadovážiť aj knihu.

Spočiatku som do počúvania šla dosť váhavo, ale už prológ ma príjemné prekvapil a nadchol. Priznávam, bolo dosť ťažké nevypočuť si to všetko naraz :´D.

Ilan mi na svoj vek prišla miestami veľmi vyspelá a inokedy sa zas správala presne na svoj vek :D. V prestrojení za chlapca žije celý svoj život a neskôr sa začne učiť za brusiča sklenitu, nakoľko sa u nej prejaví schopnosť načúvať sklenitu. Vďaka svojim schopnostiam a šikovnosti sa Ilan dostane k legendárnej dvadsať päťke ako ich osobný brusič. A práve vtedy pre ňu začína skutočné dobrodružstvo. Nikto sa nesmie dozvedieť, že je v skutočnosti dievča a dokonca je nepoškodená, čo je pri sklenároch veľmi nezvyčajné.

Celý príbeh je skvelo premyslený a prepracovaný, všetky slová typické pre sklenárov sú vysvetlené v texte, hoci v knihe je na konci aj slovníček. Dej je neustále v pohybe a zakaždým ma niečo dokázalo prekvapiť. Aj to bol jeden z dôvodov prečo som mala problém zastaviť tak kde som mala. Avšak, zvládla som to. 

Veľmi sa teším na pokračovanie a verím, že bude rovnako skvelé ako táto prvá časť ^_^. Ďakujem za toto spoločné čítanie, pretože inak by som sa k tejto knižke neodhodlala ešte dlhoooo. Za mňa 9,5 z 10 bodov. 

Komentáre