Moje ženy zverokruhu

Moje ženy zverokruhu - Agi Jankuláková

Agi Jankuláková má zaujímavý a špecifický štýl písania. To som si všimla už pri prvej knihe, ktorú som od nej čítala. Spočiatku som mala problém sa s tým nejako stotožniť, ale potom som si zvykla a bola to super oddychovka.

Tento raz sme mali možnosť pozrieť sa na ženy zverokruhu z pohľadu muža. Musím povedať, že to bolo trochu iné, ale zase zaujímavé pozrieť sa na svet očami chlapa.

Zábavné a miestami príliš reálne opísaný život, bol pre mňa jednohubkou. Hlavný hrdina mal svoje chyby, tak ako každá ľudská bytosť a jeho prístup k životu bol miestami také lážo plážo. Veľmi sa mu ale nečudujem, po tých jeho prvých skúsenostiach so ženami som ani nepredpokladala, že by sa to na ňom nepodpísalo.

Hlavný hrdina je cieľavedomý, hlavne čo sa týka práce. Darí sa mu a pomaličky postupuje po kariérnom rebríčku hore. Jeho vzťahy so ženami však vyzerajú inak. Od polovice knihy, a to má nejakých 150 strán iba, som vedela ako to skončí. Pri tejto knihe mi to však nevadilo, brala som to ako oddychové čítanie a presne to som aj dostala ^_^.

Každý jeden vzťah mu niečo dal a niečo zobral, párkrát som mala pocit, že urobil tú istú blbosť, ale to sa stáva aj v bežnom živote. Trošku sa mu darilo prehliadať jednu podstatnú vec, čo ma celkom dosť pobavilo :D. Každá jedna žena v jeho živote bola aj istým ponaučením. Mňa celkom potešilo, že sa v knižke mihla aj Chantel, ktorú som mala možnosť spoznať v knihe Mala som celý zverokruh.

Celkovo hodnotím túto knižnú jednohubku pozitívne, dávam jej 7 z 10. Príjemné oddychové čítanie doslova na jeden večer, hoci musím priznať, že viac sa mi páčila knižka Mala som zelý zverokruh :´D.

Ak teda máte radi romantiku s humorom, určite odporúčam. Viac o autorke a jej tvorbe nájdete TU.

Za knihu ďakujem MegaKnihy :).

 

Komentáre