Mala som celý zverokruh

Mala som celý zverokruh - Agi Jankuláková

Táto kniha ma dostala už len svojim názvom. Keď som ju prvý raz držala v rukách, odrovnala ma svojimi malými rozmermi :D.

Po prečítaní anotácie som na knižku začínala byť ešte viac zvedavá ako predtým, hlavne keď sa spomínal nejaký škandál. Aj kvôli tomu som dúfala, že sa niekde na prvých stranách dozviem viac a príbeh bude pokračovať riešením tohto problému. Na moju smolu to tak však nebolo. Len niekoľko zmienok na začiatku. Potom sme sa spoločne so Chantel vrátili retrospektívne do minulosti a vpodstate sa dozvedeli ako sa ku škandálu dostali spoločne s celou rodinou.

Chantel je rozhodne zaujímavou postavou, ktorá je spočiatku vo vzťahoch nerozhodná (aspoň mne tak prišla) a skúša šťastie takmer všade. Rýchlo sa zamiluje a keď príde zo strany partnera podraz, správa sa ako tínedžerka. Strašne ma bavili jej vyhlásenia po neúspešnom vzťahu: ona nikoho nechce. A presne v týchto momentoch som ju považovala za tínedžerku, pretože dosť skoro po rozpade vzťahu sa v jej živote objavil chlap, ktorý jej učarovala a skočila do toho opäť po hlave.

Taktiež je zaujímavé sledovať vzťah medzi Chantel a jej mamou, ktorá je doslova posadnutá Francúzskom a všetkým francúzskym. Chantel jej posadnutosti nerozumie, až škandál odhalí všetko a Chantel otvorí oči. Tieto dve ženy spolu nedokázali nájsť poriadne reč bez toho aby jedna druhej niečo nevyčítala alebo nevyhodila na oči niečo, čo už nestojí ani za zmienku. Skutočne dobré protiklady, ktoré ukazujú ako to môže vo vzťahu matky s dcérou vyzerať.

Chantel vďaka svojim vzťahom spoznáva nielen samú seba, ale aj typy ľudí naokolo. Zisťuje, či vo vzťahu zlyhala len druhá strana alebo je niečo zlé v nej. Spoznáva a objavuje po čom skutočne túži a čo od života chce.

Celý príbeh je ladený humorno-vážne, takže sa pri čítaní aj zasmejete aj popremýšľate. Pre mňa to bola taká jednohubka, knižka na jedno  poobedie, ale čítanie som si užila a podľa všetkého siahnem aj po ďalšej knihe z autorkinej tvorby. Knižku hodnotím na 7 z 10 bodov.

Ďakujem megaknihy.sk, že som si mohla prečítať ďalšiu autorku zo Slovenska.

Komentáre